Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie uda Ci się w ten sposób uzyskać odpowiedzi skontaktuj się z nami poprzez wypełnienie formularza kontaktowego umieszczonego TUTAJ
amiQs.pl dokłada wszelkich starań aby informacje o dostępności produktów prezentowane na stronie były jak najbardziej aktualne. Jednak z uwagi na fakt, iż pracujemy w trzech punktach łącząc ich magazyny, stan prezentowany na stronie może odbiegać minimalnie od rzeczywistości - wynika to z faktu ruchu na stronie i w sklepach stacjonarnych.
Paczki do wysyłki przygotowujemy w kolejności napływania zamówień i realizacji płatności.
Paczki z opcją wysyłki "za pobraniem" staramy się wysłać tego samego dnia lub rano dnia następnego. Są one realizowane w pierwszej kolejności.
Czas przekazania paczki do wysyłki nie przekracza 2 dni roboczych - w innych przypadkach kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o przyczynie opóźnienia lub ustalić ewentualne zmiany w zamówieniu.
Zamówienia z opcją "odbiór osobisty w Atelier amiQs na Pradze" przygotowywane są bezpośrednio po złożeniu zamówienia i gotowe do odbioru w momencie otrzymania przez Klienta informacji mailowej o możliwości dokonania odbioru.
Pierwszym krokiem, który polecamy jest zgłoszenie reklamacji mailem, za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Następnie prosimy o odesłanie na adres siedziby sklepu towaru wraz z drukiem odstąpienia od umowy i dowodem zakupu. Po otrzymaniu paczki dokonujemy zwrotu należności w zgodzie z Prawem odstąpienia od umowy
Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Możesz zapytać o termin realizacji zamówienia, zgłosić reklamację lub zwrot towaru. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą i udzielimy pomocy. Na wszystkie pytania staramy się odpowiadać jak najszybciej.
O zgodność naszego Regulaminu i Polityki prywatności z aktualnym prawem polskim oraz rozporządzeniami Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej dba Rzetelna Grupa Sp. z o.o.