FAQ

Zobacz najczęściej zadawane pytania - FAQ

Przed zakupem włóczek lub innych akcesoriów do rękodzieła poszukujesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Nasz sklep z włóczkami amiQs zawsze wychodzi ku potrzebom i oczekiwaniom klientów, dlatego wszystkie trapiące kwestie zebraliśmy w jednym miejscu. Upewnij się, czy pytanie, które chcesz zadać, nie zostało już wyjaśnione na tej stronie, a jeśli nadal nie znasz odpowiedzi, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, który znajdziesz TUTAJ.

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej oferty!

Dlaczego warto wybrać ofertę amiQs?

Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów włóczek i akcesoriów jak druty czy szydełka w Polsce. Wyróżniamy się ogromnym doświadczeniem zdobywanym na przestrzeni lat i renomą, dzięki której zaufało nam już wielu klientów. Oferujemy wyłącznie sprawdzone produkty, które pochodzą od najlepszych producentów na rynku. Stawiamy na jakość, a także ekologię, dzięki czemu masz pewność, że każdy produkt, który do Ciebie trafia, wywarł jak najmniejszy wpływ na środowisko.

Sami pasjonujemy się rękodziełem, dlatego chcemy proponować klientom wyłącznie to, co wybralibyśmy dla siebie. Jednocześnie pragniemy zachęcać do kreatywnego spędzania czasu, wspierać i rozwiewać wątpliwości, by dzierganie i szydełkowanie było przyjemnością dla jak największego grona osób.

Czy mogę wystawić opinię po zakupach w amiQs?

Będzie nam bardzo miło, jeśli podzielisz się swoją opinią po zakończonych zakupach. Możesz to zrobić, korzystając z Google (KLIK) lub bezpośrednio na naszym profilu na Facebooku (KLIK).

Czy jesteście obecni w mediach społecznościowych?

Tak, można nas znaleźć w social mediach. Obecnie nasze profile znajdują się na INSTAGRAMIE oraz FACEBOOKU. Zapraszamy do obserwowania naszych kont, reagowania i angażowania się. Jednocześnie warto dołączyć do naszej GRUPY, by dzielić się pasją, inspirować i edukować nawzajem.

Jak złożyć zamówienie?

Jeśli już masz wybrane interesujące Cię produkty, wybierz z rozwijanej listy na karcie produktu ich odpowiedni wariant (kolorystyczny w przypadku włóczek lub rozmiar w przypadku akcesoriów) oraz liczbę sztuk, którą chcesz zamówić. Następnie kliknij w “Dodaj do koszyka”. W ten sposób umieszczasz dany artykuł w wirtualnym koszyku. Po każdej takiej akcji masz możliwość finalizacji zamówienia lub kontynuacji zakupów. Jeśli wybierzesz “Zamów”, uzupełnij wszystkie niezbędne pola w formularzu zamówienia. W tej sposób finalizujesz je. Podaj dane kontaktowe i osoby zamawiającej, formę dostawy, sposób zapłaty. Jeśli masz kod rabatowy lub bon, uzupełnij odpowiednie okienko. Przejdź do potwierdzenia i zapłać za zamówienie. Na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie transakcji wraz z niezbędnymi szczegółami.

Nie wiem, jaki produkt wybrać. Czy ktoś może mi pomóc?

Jeśli masz jakieś wątpliwości przed zakupem produktów z oferty amiQs, bardzo chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Możesz to zrobić, wysyłając do nas wiadomość na adres e-mail kontakt@amiqs.pl. Polecamy także skorzystać z formularza kontaktowego bezpośrednio na naszej stronie. Chętnie udzielamy wsparcia również na naszych profilach na Facebooku i Instagramie. 

Jeśli masz pytania dotyczące zakupów on-line zadzwoń: +48 606-203-820.

Termin realizacji zamówienia

Sklep z włóczkami amiQs.pl dokłada wszelkich starań, aby informacje o dostępności produktów prezentowane na stronie były jak najbardziej aktualne. Jednak z uwagi na fakt, szybkiej rotacji produktów, stan prezentowany na stronie może odbiegać minimalnie od rzeczywistości - wynika to z warunków technicznych spowodowanych ruchem na stronie.

Paczki do wysyłki przygotowujemy w kolejności napływania zamówień i realizacji płatności.

Paczki z opcją wysyłki "Za pobraniem" staramy się wysłać tego samego dnia lub rano dnia następnego. Są one realizowane w pierwszej kolejności.

Czas przekazania paczki do wysyłki nie przekracza 2 dni roboczych - w innych przypadkach kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o przyczynie opóźnienia lub ustalić ewentualne zmiany w zamówieniu.

Jak zgłosić reklamację

Pierwszym krokiem, który polecamy, jest zgłoszenie reklamacji mailem, za pośrednictwem formularza kontaktowego. Następnie prosimy o odesłanie na adres siedziby sklepu towaru wraz z drukiem odstąpienia od umowy i dowodem zakupu. Po otrzymaniu paczki dokonujemy zwrotu należności w zgodzie z Prawem odstąpienia od umowy

Formularz kontaktowy

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Możesz zapytać o termin realizacji zamówienia, zgłosić reklamację lub zwrot towaru. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą i udzielimy pomocy. Na wszystkie pytania staramy się odpowiadać jak najszybciej.

Opieka prawna

O zgodność naszego Regulaminu i Polityki prywatności z aktualnym prawem polskim oraz rozporządzeniami Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej dba Rzetelna Grupa Sp. z o.o.